OK
شرکت سابیر

حضور شرکت سابیر در چهاردهمین کنفرانس تونل ایران

چهاردهمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی تونل ایران در روزهای دوم وسوم خرداد ماه در محل هتل بین‌المللی المپیک تهران برگزار شده و شرکت سابیر نیز در این کنفرانس و نمایشگاه حضور یافت.

چهاردهمین کنفرانس ملی تونل، در حالی روز دوم خرداد ماه آغاز به کار نمود که مدیرعامل و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت سابیر، به دعوت‌رسمی مسئولان، در مراسم افتتاحیه‌ی این کنفرانس شرکت نمودند.

آقای مهندس برشنده و سایر مدیران، ضمن حضور در این مراسم که وزیر نیرو، شهردار تهران و مسئولان انجمن تونل ایران در آن به سخنرانی در خصوص ظرفیت‌ها و چالش‌های حوزه‌ی تونل‌سازی کشور پرداختند، از نمایشگاه جانبی این کنفرانس نیز بازدید نموده و ضمن دیدار با همکاران این حوزه، در غرفه‌ی اختصاصی شرکت میزبان همکاران و مسئولان عالی‌رتبه‌ بودند.

در این دیدارها، رئیس و اعضای انجمن تونل ایران، شهردار تهران و سایر مسئولان کشوری و منطقه‌ای، ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت سابیر و تماشای گزارش تصویری پروژه‌های تونلینگ اجرا شده توسط شرکت در طول 6 دهه فعالیت خود، در گفت‌وگوهای فنّی، در جریان توانمندی‌های به روز شرکت نیز قرار گرفتند.

چهاردهمین کنفرانس و نمایشگاه تونل ایران، در حالی به پایان رسید، که حضور شرکت سابیر، ارائه‌ی کتب فنّی و تخصصی تهیه شده در شرکت در طول چند دهه فعالیّت مستمر در حوزه‌ی طراحی و ساخت تونل‌های گوناگون؛ و همچنین ارائه‌ی توضیحات و گفت‌وگوهای تخصصی کارشناسان شرکت با مراجعان و بازدیدکنندگان، زمینه‌ی آشنایی بیشتر همکاران، علاقه‌مندان و دانشجویان با مباحث فنّی این حوزه را فراهم آورد.


.

                                    

                                          

                                          

                                                                              


1402/01/31

Bookmark and Share   شماره خبر :4841 تعداد بازدید :819

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload