OK
شرکت سابیر

حمایت شرکت سابیر از ششمین دوره مسابقات ملی خاک مسلح

ششمین دوره مسابقات ملی خاک مسلح، روز پنجشنبه مورخ 4 خرداد ماه در محل پردیس فنّی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شده و شرکت سابیر نیز به عنوان حامی این رویداد، در این مسابقات و نمایشگاه جانبی حضور یافت.

0

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، دانشجویان ضمن رقابتی تنگاتنگ، با حضور در نمایشگاه جانبی، در گفت‌وگو با کارشناسان شرکت‌های فعّال در حوزه‌ی خاک و پی، با توانمندی‌ها، تکنولوژی‌ها، روندها و مشکلات‌اجرایی‌این حوزه بیش از پیش آشنا شدند.

شرکت سابیر نیز در این نمایشگاه، ضمن گسترش تعامل با اساتید و دانشجویان، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ضمن برپایی غرفه‌ی تخصصی، مقالات و کتب علمی منتشر شده توسط شرکت را در اختیار ایشان قرار داد.

همچنین حضور معاون برنامه‌ریزی و کارشناسان بخش حفّاری شرکت در این رویداد، زمینه‌ی دیدارها و گفت‌وگوهای تخصصی بیشتر با نوآوران و پیمانکاران حوزه‌ی خاک و پی را فراهم آورد.

در بازدید اساتید و مسئولان انجمن‌های علمی تخصصی از نمایشگاه نیز، مسئولان انجمن‌های علمی کشور، گسترش ارتباط سابیر با جامعه‌ی دانشگاهی کشور را مغتنم دانسته و با دعوت از شرکت سابیر به ایفای نقش بیشتر در این زمینه، پیشینه و ذخیره‌ی علمی سابیر را کم‌نظیر‌‎و پشتوانه‌ای مستحکم برای ایجاد و گسترش همکاری‌های صنعت و دانشگاه عنوان داشتند.

این دوره از مسابقات، در حالی به کار خود پایان داد، که حضور شرکت‌های فعآل در نمایشگاه جانبی، نویدبخش ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه و افزایش بهره‌وری اجرایی با استفاده از فنّاوری‌های نوین و ظرفیت آکادمیک کشور بود.

.

جهت مشاهده گزارش تصویری این رویداد اینجا کلیک کنید.

.

                                      


1402/02/05

Bookmark and Share   شماره خبر :4842 تعداد بازدید :716

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload