OK
شرکت سابیر

بازدید مدیران سازمان بهینه سازی مصرف انرژی از پروژه خط 2 قطار شهری کرج

روز شنبه 26 بهمن ماه 98، دکتر ساسان کاظمی نژاد، مدیر بهینه سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، به همراه رییس امور استاندارد ...

روز شنبه 26 بهمن ماه 98، دکتر ساسان کاظمی نژاد، مدیر بهینه سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، به همراه رییس امور استاندارد و مدیر پروژه طرح توسعه مترو و کارشناس ارشد امور استاندارد از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از پروژه خط 2 قطار شهری کرج بازدید ودر جریان پیشرفت کار و شرایط فعلی این پروژه قرار گرفتند.

در ابتدا رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و مدیر پروژه در توضیحاتی مبسوط وضعیت فعلی پروژه، پیشرفت های صورت گرفته طی سالهای اخیر، شرایط اعتباری پروژه و تاثیر مثبت این پروژه در وضعیت حمل و نقل و تردد مسافران در سطح شهر کرج و همچنین در ارتباط با مترو تهران، کرج را تشریح کردند.

دکتر کاظمی نژاد مدیر بهینه سازی انرژی در بخش حمل و نقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند صورت گرفته توسط دست اندرکاران پروژه خط 2 عنوان کرد: « افتتاح مترو کرج نه تنها در کاهش مصرف سوخت های فسیلی در سطح کلان شهر کرج تاثیر گذار است بلکه این خط با ارتباط به ایستگاه مترو کرج باعث می گردد تردد بسیاری از شهروندان کرجی بین این کلان شهر و پایتخت به وسیله مترو با شرایط آسانتری صورت پذیرد و ما شاهد تاثیر این پروژه در کاهش بار ترافیک مابین این دو کلانشهر نیز خواهیم بود. »

در ادامه، جبهه های کاری در پروژه خط 2 قطار شهری کرج و آخرین پیشرفت های صورت گرفته مورد بازدید میهمانان قرار گرفت.


1398/11/28

Bookmark and Share   شماره خبر :2302 تعداد بازدید :2202

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload