OK
شرکت سابیر

حضور مدیران شرکت سابیر در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت سابیر در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران EXPO 2023 و دیدار با مسئولان و فعّالان اقتصادی کشور

 0

در روز پایانی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران EXPO 2023 ، جناب آقای مهندس برشنده، مدیرعامل، به همراه چند تن از معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه و برقراری گفت‌گوهای دوجانبه‌ با سایر فعالان اقتصادی و مسئولان اتاق‌های مشترک بازرگانی، با حضور در غرفه‌ی اختصاصی سابیر، در مجموعه غرفه‌های شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، در دیدار با برخی از مسئولان اقتصادی کشور، به تشریح توانمندی‌های فنّی و اجرایی شرکت سابیر پرداخته و زمینه‌ی اخذ و تعریف پروژه‌های مشترک را تبیین نمودند.

بازدید و گفت‌وگو با اعضای محترم اتاق‌های بازرگانی قزاقستان و روسیه، و همچنین دیدار با مسئولان برخی شرکت‌های با تجربه و پیشرو در زمینه‌های پیمانکاری، تامین تجهیزات و واحدهای دانش‌بنیان از دیگر اقدامات گروه مدیران این شرکت در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (EXPO) بود.

همچنین جناب آقای مهندس برشنده، در دیدارهایی جداگانه با جناب آقای مهندس عسگریان، معاون رفاه و اموراقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سردار دریادار صالح، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح و جناب آقای دکترکوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، ضمن تشریح توانمندی‌های فنّی و اجرایی شرکت سابیر، بر توانمندی شرکت در تعریف پروژه‌های مشترک و استفاده از توان فنّی و اجرایی سابیر در پیشبرد پروژه‌های کلان کشور تاکید نمود.

در این دیدارها، جناب آقای مهندس عسگریان، بر لزوم مشارکت بیش از پیش شرکت سابیر در پروژه‌های عمرانی مجموعه شرکت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) تاکید نمودند.

سردار دریادار صالح نیز، استفاده‌ی بیشتر از ظرفیت فنی و اجرایی سابیر در پروژه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی کشور را ضروری دانستند.

همچنین جناب آقای دکترکوشش‌تبار، از آمادگی مجموعه‌ی اقتصادی وزارت کشور برای کمک به گسترش همکاری‌های مشترک سابیر و مجموعه شرکت‌های تابعه‌ی این وزارتخانه خبر داد.

.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران(EXPO 2023) در حالی آخرین روز خود را به پایان رساند، که مجموعه شرکت‌های تابعه‌ی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان‌تامین در حضوری هماهنگ توانستند ظرفیت‌های صادراتی خود اعم از محصولات و خدمات فنی و مهندسی را در معرض بازدید تجار و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی قرار دهند.

.

                    

                    

                                                     

.


1402/01/02

Bookmark and Share   شماره خبر :4840 تعداد بازدید :827

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload