OK
شرکت سابیر

اطلاع رسانی روند پیشرفت خط 2 قطار شهری کرج به شهروندان

شرکت سابیر در راستای اطلاع شهروندان از عملیات اجرایی و روند پیشرفت خط 2 قطار شهری کرج، اقدامات متعددی را انجام داده است. تهیه و تولید خبر و ...

شرکت سابیر در راستای اطلاع شهروندان از عملیات اجرایی و روند پیشرفت خط 2 قطار شهری کرج، اقدامات متعددی را انجام داده است. تهیه و تولید خبر و دعوت از خبرنگاران و گروه های اقشار مختلف شهروندان، جهت بازدید از عملیات اجرایی، از جمله این اقدامات می باشد.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از عملیات اجرایی مترو، زیر پوست شهر انجام می شود، به منظور آشنایی شهروندان و در راستای احترام به حقوق شهروندی، این اقدامات صورت می پذیرد.

در همین راستا، شرکت سابیر با دعوت از تولید کنندگان برنامه در شهر ( ویژه شبکه سراسری ) گزارش جامعی از مراحل مختلف کار و پیشرفت های صورت گرفته در خط 2 قطار شهری کرج را جهت ارایه به شهروندان در اختیار این برنامه قرار داد. در این بازدید، دکتر کمالی زاده شهردار کرج، مهندس رستمی مدیر پروژه در شرکت سابیر و معاونین پروژه، جهت آگاهی شهروندان از وضعیت خط 2 قطار شهری کرج، توضیحات جامعی ارایه کردند. این برنامه بزودی از شبکه 5 پخش خواهد شد.

اطلاع رسانی در سایت شرکت سابیر، فضاهای مجازی مختلف، گفتگو با خبرنگاران و بازدیدهای دوره ای از دیگر اقدامات شرکت سابیر جهت ارایه گزارش کار به شهروندان می باشد.

 



1399/12/06

Bookmark and Share   شماره خبر :3521 تعداد بازدید :1912

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload