OK
شرکت سابیر

جلسه تأمین نقدینگی مورد نیاز پروژه خط 2 قطار شهری کرج در رایزنی با شرکت تأمین سرمایه امین

در راستای پیشبرد اهداف پروژه خط 2 قطار شهری کرج و به منظور تأمین نقدینگی مورد نیاز جهت سرعت بخشیدن به فعالیت ها و تکمیل اولویت اول راه اندازی پروژه ...

در راستای پیشبرد اهداف پروژه خط 2 قطار شهری کرج و به منظور تأمین نقدینگی مورد نیاز جهت سرعت بخشیدن به فعالیت ها و تکمیل اولویت اول راه اندازی پروژه، در جلسه ای با حضور مدیران شهری کرج و ارکان پروژه با مدیر عامل و معاون عملیات بازار شرکت تأمین سرمایه امین مذاکره و رایزنی شد.

در این جلسه دکتر کمالی زاده شهردار کرج، پروژه خط 2 قطار شهری را از اولویت های مهم کلان شهر کرج دانست و عنوان کرد می توان گفت در سه سال اخیر به واسطه انگیزه و اراده ارزشمند مدیران استانی و شهری کرج، مهمترین گام ها جهت راه اندازی مترو و برخورداری شهروندان کرجی از این امکان مدرن تردد شهری برداشته شده است.

در ادامه مدیرعامل سابیر اظهار کرد شرکت تأمین سرمایه امین از شرکت‌ های معتبر در حوزه سرمایه گذاری در زیرساخت های شهری و پروژه های عمرانی است  و ابراز امیدواری کرد با حمایت مدیر عامل تأمین سرمایه امین، هر چه سریعتر شاهد تزریق نقدینگی قابل توجهی جهت پیشبرد اهداف اولویت اول راه اندازی خط 2 قطار شهری کرج باشیم.


1400/01/21

Bookmark and Share   شماره خبر :3588 تعداد بازدید :2030

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload