OK
شرکت سابیر

خیز تجهیزاتی پروژه خط 2 قطار شهری کرج

طی هفته های اخیر شرکت سابیر، پیمانکار طرح و ساخت خط 2 قطار شهری کرج، با تامین و نصب بخش قابل توجهی از تجهیزات بخش های مختلف اولویت اول راه اندازی ...

طی هفته های اخیر شرکت سابیر، پیمانکار طرح و ساخت خط 2 قطار شهری کرج، با تامین و نصب بخش قابل توجهی از تجهیزات بخش های مختلف اولویت اول راه اندازی، اقدام تجهیزاتی گسترده ای در راستای اهداف این اولویت را به انجام رسانید.

پیش از این، ترانس ها و تابلوهای مربوط به پست های LPS جهت دو ایستگاه 45 متری گلشهر و جهانشهر تامین شده بود که در محل مورد نظر جایگیری و نصب شده اند.

اکنون شرکت سابیر پس از تامین تجهیزات پست برق بوستان جهان شامل : کلید گازی GIS و تابلوهای 20 کیلو ولت، در حال اجرای آخرین مراحل جای گیری و نصب این تجهیزات می باشد. همچنین این شرکت با تامین تابلوهای پست BSS و تجهیزات پست های ترکشن این تجهیزات را به محل مورد نظر منتقل کرده و مراحل نصب آن رو به اتمام می باشد.

دیگر اقدامات تجهیزاتی پروژه، تامین تجهیزات ریل سوم می باشد که همزمان با ریل گذاری، بستر نصب آن در حال آماده سازی است و به زودی در مسیر اولویت اول نصب می گردد.

لازم به ذکر است اقدامات تجهیزاتی صورت گرفته طی هفته های اخیر، شرایط را برای تست گرم مسیر اولویت اول راه اندازی آماده خواهد کرد.


1400/03/24

Bookmark and Share   شماره خبر :3621 تعداد بازدید :1728

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload