OK
شرکت سابیر

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سابیر

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سابیر منتهی به سال مالی 1399 در روز شنبه مورخ 1400/4/26 با حضور اعضای هیات مدیره، برخی از معاونین و مدیران شرکت ...

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سابیر منتهی به سال مالی 1399 در روز شنبه مورخ 1400/4/26 با حضور اعضای هیات مدیره، برخی از معاونین و مدیران شرکت سابیر، معاون امور مجامع و شرکتهای شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین بعنوان رئیس مجمع به اتفاق نمایندگان سهام عدالت و نمایندگان حسابرس مستقل در محل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا رییس جلسه سخنانی را پیرامون گزارش هیئت مدیره و چارچوب آن مطرح نموده و سپس نسبت به تعیین اعضاء هیات رئیسه و دبیر مجمع تصمیم گیری گردید. در ادامه جلسه، نماینده حسابرس مستقل(سازمان حسابرسی) ضمن ارائه گزارش خود از عملکرد مالی شرکت منتهی به 30 اسفند 1399و بیان عملکرد مطلوب شرکت سابیر در حل و پیگیری تکالیف سالهای گذشته، گزارش حسابرسی که برای دومین سال متوالی بصورت مقبول بود را تسلیم مجمع کرد. در ادامه مدیر عامل سابیر به تشریح اقدامات انجام شده در سال 99 و نیز وضعیت فعلی پروژه های شرکت پرداخت و ضمن انعکاس چالش ها و مشکلات اجرایی و مالی موجود به سیاستهای شرکت جهت رشد، توسعه و اخذ پروژه های جدید و در دست اقدام اشاره نمود.

در خاتمه جلسه صورتهای مالی شرکت سابیر به تصویت اعضاء رسید.


1400/04/28

Bookmark and Share   شماره خبر :3642 تعداد بازدید :1692

درج نظرات اخبار

نویسنده *
نظر *
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload